Kiasah Mistis Cerita Misteri Dibalik Asrama Yang Angker

Misteri Dibalik Asrama Yang Angker

                                                         Gambar Asrama Angker

Misteri Dibalik Asrama Yang Angker

Disuatu hari, saya mencari satu asrama buat aku tinggal. Pada akhirnya saya temukan sebuah 

asrama yang menurutku itu asramanya bagus. Lantas pada akhirnya saya hampiri satu asrama itu. 

Ketika saya menuju asrama itu saya menjumpai penjaga asrama itu. Serta penjaga asrama itu 

mengizinkan saya tinggal di asrama itu. 

Pada akhirnya saya tinggal di asrama itu. Saya berjumpa dengan satu diantara penghuni asrama itu namanya 

roni. Kami terlibat perbincangan bincang hingga jam 11. 30 lantas pada akhirnya saya tidur. Lantas pada awal hari aku 

bangun menginginkan ke toilet. Ketika saya tengah jalan saya terasa ada yang mengikutiku namun aku 

tak menengok ke belakang. 

Namun lalu saya membulatkan tekad, saya lihat kebelakang nyatanya ada sekumpulan hantu yang 

menguberku. Saya lari sekencang mungkin saja serta saya berjumpa dengan hantu penjaga asrama itu. Aku 

tak mampu lagi lari. Pada akhirnya saya juga pingsan, waktu saya terbangun saya ada di kuburan serta ada 

seseorang pria yg memberitahuku kalau dulu ada sekumpulan orang yang tengah bermalam di 

asrama itu lalu di bunuh oleh penjaga asrama itu. 

Sesudah membunuh kebanyakan orang lantas penjaga itu bunuh diri supaya tak ketahuan. Pada akhirnya aku 

meninggalkan asrama itu serta selekasnya mencari asrama yang lain.